Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Friday, October 23, 2009

Saya Wanita Kuat!


dikala aku diulit kesedihan yang melampau T__T
kecewa yang menonggeng2
meroyan siang malam pagi petang
kawan2 ku nyanyikan lagu ini khas utk aku..



HEY LADIES-ROSSA



Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua lelaki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis


diorang cakap..
aku tak boleh lemah..
aku kena kuatkan semangat..
aku kena mulakan hidup baru..


ya!

ZIELA KUAT!!!


ZIELA CAN DO IT~!!


chaiyok2!!! :)

time kasih kepada semua kawan2 yg dah banyak bagi aku sokongan moral
kata2 semangat,kata2 perangsang
sekarang aku dah bersemangat semula utk mulakan hidup baru
aku dah boleh bangun berdiri
tidak lagi terkulai layu seperti beberapa hari kebelakangan






..thanx for everything friends..


love u all so much~!!! :*


0 comments:

Related Posts with Thumbnails