Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Friday, October 23, 2009

Aku Tergoda~!


tadi waktu aku tengah boring2
aku pun godek2 la si Google tuh
hajat di hati nak cari gamba meow2 yang syomellll
 

tapi
cube korang tengok ape yang aku jumpa......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


TADAAAAAA!!!!!!!



earphone berbentuk telinga meow yang sgt comelllll!!!!!!!!




ada 2 warna je..

putih & hitam

tapi yang paling penting..

ada warna PINK!!!!!! (^^,)














auwwwwwwwww~~!!!!!

aku sudah tergoda!!!


kau sudah curi perhatianku!!


oh comel..aku mahu kamu!!!!! (^^,)



attention to all..

kalau ade sesape ternampak ade jual earphone ni kat mana2..

sila & tolong lah bagitau aku ok?!

i beg u..plisssss


sejauh mana pun aku akan tetap pegi cari..
**dalam Malaysia jela..hehe**




actually aku ade gak mende camtu..
tapi bukan earphone..

ni ha aku punye
.
.
.
.


aku punye tu telinga MICKEY MOUSE..
bukan telinga MEOW...

yang aku punya tu lampu je..
aku beli mase ASEAN UNIVERSITY GAMES 2008
beli kat Stadium Bukit Jalil
mase malam penutup AUG2008


tapi
serius~!

aku mahu itu earphone comel!!!!


 

9 comments:

Lun said... Reply To This Comment

bu can get it at ebay

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

really??
thanks!!
i'll search for it..!! (^^,)

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

xde pun kat ebay??tipuuuuuuu

Indera Putera Kayangan -Mus- said... Reply To This Comment

nak2 earphone comel tu!!!

nak sepuloh~! = ))

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

hahaha..
klu ade,sy pun nak..
masalah nye blum pnah jumpe lg kat Malaysia ni..
yg ni sy rse kat Taiwan or Korea..
huhuhu~

ain fathihah said... Reply To This Comment

aku x suka pink.

eiiii gelinya telinga cmtu

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

heh..
ang x suke tak pa la..
ramai yang suka..
comel aa..
hahaha~

ain fathihah said... Reply To This Comment

tak comel

haha

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

orang yg tak comel je rase mnde tu tak comel..
hahahah~~ (^^,)

Related Posts with Thumbnails