Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Thursday, October 29, 2009

Contest Unik & Anggun Bersama D'Nur Boutique

hahaha..
1 more contest to join..!


mari kawan2..
kite join ramai2..
hehehe..



klik SINI untuk join

ak senarnya bosan sekarang
asyik study je
so saje ar blogwalking td
tetibe jumpe lagi contest
so
saje ar nak join
tak kisah menang ke tak
saje suke2..
hehehe



contest ni pun lebih kurang cam contest yang lepas
tapi tema nya je yang tak sama


kali ni nye contest
die nak gambar yang

UNIK & ANGGUN


auwwww~

anggun kah saya?
hihihi.. (^^,)


takpe2..
kite cube..
belum cube belum tahu kan?
heee~


ni antara gambar yang saya rase unik & anggun la
hehek..
**rase tak sesuai dengan diri perkataan ANGGUN tu..huhu**



::1st pic::





::2nd pic::



::3rd pic::



cukup anggun tak gambar2 ni?
hahaha..
kelakar la...

emmm
anyway
GOOD LUCK TO ALL CONTESTANT~!


closing date:
30 OKTOBER 2009


4 comments:

D'Nur Boutique Online said... Reply To This Comment

akum ziela,
salam perkenalan ye....
tq cz meriahkan contest dnurboutique nieee....
nur dh terjah semua ok, detail pun dh terima, so good luck yer..

tq

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

salam perkenalan juge.. =)

thanks akk...
nnt2 ade contest lg,sy msti join..
hihihi~~ (^^,)

Afiq Danial said... Reply To This Comment

wah..cun nyer pink ni.. Saya suka lah awak!

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

pink yg mne awk?

Related Posts with Thumbnails