Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Sunday, June 27, 2010

ini kisah budak PINK~!




tadi pegi kedai runcit dengan mak.


mamat pekerja kedai tu tanya mak.


"anak makcik ni umur berapa?"

"20"

"hah?? biar betul?! tua setaun dari saya."

"kenapa?"

"nampak macam budak2!"


ok fine.
ini bukan kali pertama saya dengar statement ni.
dah banyakkkkkkk kali.

saya pun tak tau kat mane yang nampak saya macam budak2.
muka kah? saiz badan kah? perangai kah? ketinggian kah?
semua kottt~
wuwuwu..sadis~ T_T




budak2 kah saya? i just be myself~



lagi satu.

ye, saya memang GILA PINK.
ni salah 1 sebab lagi saya dicop sebagai kanak2 manje dan tak matang.
serius rase nak gigit sape yang cakap gitu.
grrrrrr

saya suke warna pink sebab pink tu kan comel, sweet, lembut, menarik.
macam blog saya ni la. perasan!


scooter saya pun pink. comel kan? :)


bagi saya, sesape pun boleh pakai pink.
termasuk lelaki.
i suke lelaki pakai pink!
nampak comel je.
auwww~


tengok ni.
sejuk mata memandang. sejuk jugak perut bakal mak mertua.
ngeeee~



oppss!!



so conclusion nye saya bukan budak2.
saya matang tau!
korang semua percaya kan saya kan? kan? kan?

mekacehhh.. sayang u all~!!!

muah! muah! muah!

(i kiss korang macam ni)

l
l
l
v


hikhik
ngeeeee~


see? gaya gadis matang. =p


notamerahjambu : takpela. i redha jela kalau memang hakikatnye i ni macam kanak2 riang. hukhuk.


8 comments:

ain fathihah fhm said... Reply To This Comment

aku boleh la sikit2 dgn pink ni..comel warna ni..tp kadang2 rasa serabut mata masuk blog hg...segala2nya pink. adoiyaiii...hahaha...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

ala.
jgn la serabot.
kan comel tuuu~
hikhikhik (^^,)

Aimy Yasmin said... Reply To This Comment

muka, saiz badan, perangai dan ketinggian. ko kan mmg kanak2 riang. haha

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

ngahahaha~
ni nak gelak ni.
auw auw maluuuu~ *blushing*

spy said... Reply To This Comment

ok pe pink...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

pink comel kan? kan? kan? :D

Kuszie Cream said... Reply To This Comment

hahaha... ^_^

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

wuwuwu.
gelak plak dia. T_T

Related Posts with Thumbnails