Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Saturday, April 17, 2010

Berbaloi kah saya berlapar??



this is my second entry for today.
harap maklum :P

korang nak tau tak
tadi kan
masa aku tengah syok2 taip entri lapar sebelum ni,
tetibe aku rasa macam rezeki turun dari langit!


yelah, aku dah terkodek2 tahan perut tengah berdondang sayang
tetibe

tokk! tokk! tok!!

ada orang ketuk pintu

ahh..malas layan..
da la aku tengah lapar & serabai je tak mandi lagi sebab blok takde air.

pastu tetibe dengar akak tu jerit

"nasik lemakkk"

terkinja2 aku bangun lompat dari katil gi kejar akak tuh!


mula2 tanya dulu.

"bape ringgit akak?"

"RM3.50"

"wooooo.."
(mahalll)

"nak?"

"bole la..lapar gile ni akak."

"tau.."

hampeh. agak2 kenapa die jawab gitu eh?
jelas terpancar muka kelaparan kah aku?
grrrrrr


pastu dengan excited nye aku masuk bilik & buka bungkusan nasi tuh.

mak aihhhhhhh


"sikit nyaaaaaa!!! mana kenyang camni!!!"



tengok laa..
tak berbaloi RM3.50!!!
nasi tak sampai separuh polystrene pun.
ayam besar ibu jari je 2 ketul.
kuah 3,4 titik je die taruk.


sedih gileeeee akuuu
aku da la tengah kelaparan gile2.
terbantot selera makan aku tengok nasi gitu.
sampai hati akak tu wat aku camniiiii


waktu tu
aku rase macam nak aje kejar akak tu.
tangkap die wat lauk makan dengan nasik ni.
mane cukup lauk banyak tu dooooo
wuaaaaaaa~


tapiii
nak tak nak, aku makan jugak la..
sayang ar rezeki kan..
hmmmm
tercekik2 aku makan dengan nasi tak berkuah gitu.
aku da la biase makan kuah banjir..
wuuuuuuu~
sadissssss




ni pesanan aku untuk sesape yang wat bisnes jual makanan ke jual ape ke....

memang la kite berniaga untuk dapat untung.
tapiiii
agak2 la kannn
jangan la sampai menganiaya pelanggan
tak kesian ke..
especially macam situasi aku ni
kesian la sikit kat students..
hujung2 sem ni dah la tengah sengkek.
die pulak nak wat camtu..
aku tak kisah sebenarnye kalau mahal pon, tapi biar la berbaloi dengan barang tu.
ni tak..memang terperanjat gile aku tengok nasi tu..
haih~
sadis..sadis..




ha!
korang nak tau tak,
tadi dalam pukul 7.30PM ade lagi yang ketuk pintu.
pastu jerit

"nasikkk..nasikkk.."

ikut hati, nak je aku kuar bilik, gi tangkap & gigit akak tu!
gerammmmmm



wahahahaha..
dah macam kanibal plak.. :P



biasanya aku makan nasi sehari sekali je.
tapi
hari ni walaupun dah makan
aku tetap laparrrrrrrr


help meeeeeeeee
T___T





P/S: Al-Fatihah buat arwah Acik Spin..








10 comments:

Kucai said... Reply To This Comment

hahah.. dh tgk dh pa yg baby "upblog" hahahaha...

hmmm... ciannya... xpa la... jgn dok ggit kakak 2.. len kali try tgk2 dlu la.. kalo muka sma jgn bli dah keh...?? ^_^

juan said... Reply To This Comment

hehe...cedih dgr babygirl cita..setuju la..kalu sy pn geram jual mahal tp ciput je dpt kn :)

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

abg perliiiiiiii!!
majokkkkkkkk T_____T

bkn xmau bli dah..
buka pintu pon xmau dah klu dia mai..
wuwuwuwuwu..

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

juan:
tau xpe..sian sy kelaparannnn
wuuuuu~ T______T

Hot Mama said... Reply To This Comment

hehehe cian...u study mana??

N said... Reply To This Comment

haha,laporkan jer kat tv3,aduan rakyat.takpun cuba tkot2kan kakak tu, "kak,kak tau tak kak boleh dikenakan denda bwah akta nasi lemak kerana menjual nasi lemak melebihi harga siling yg ditetapkan" >.<

Fathi Adha said... Reply To This Comment

huhahuha...

lapor dan makan...tangkap dan gigit...pastu panggang buat lauk...mkn ngn nasik lemak...


p/s: mengambil hak orang lain dikira haram... menipu dalam bisness juga dikira ambil hak orang lain.

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

hot mama: sy stdy UKM..huhuhu :(

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

N:
hakhak..ade plak ek akta nasi lemak?? hahah..awk da wt sy tsenyum kambing pagi2 neh.. :P

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

fathi:
a'aa..mmg nak tgkap panggang pon sbnrnya..
tp x smpai ati lak..
(geli pon ada nk mkn manusia..erkkkk)
hahahahah~ :P

emm..tu la..biar la..itu hal dgn die Tuhan..huhu

Related Posts with Thumbnails