Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Sunday, April 18, 2010

Kenapa aku tak tau??????



kemarin FAIZAL TAHIR datang buat show kat UKM.





kenapa aku tak tahu?????????
kenapa takde member2 rapat aku yang tahu punnnn??????
arghhhhhh
tension.



patutla malam tu dengar bunyi letup2 bunga api ke bom ntah.
bising gile.
ingatkan ade rusuhan kaum ke ape ke.
buat taktau jela.
rupa2 nya.............

huh.
merajok dengan Faizal Tahir.
datang tak bagitau aku.




6 comments:

NICK IRFAN said... Reply To This Comment

xdpt jmpa faizal tahir ke? la..xkn nk majuk xpe2 nnt sy pegi sana wat konsert lagipun suara kitorg sama jer... hehe

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

hahahaha..
yeke..
boleh3..meh la wt konsert kat cni..
bosan la waktu2 exam neh..hihi~ (^_^)

zulhilmi bdk blur said... Reply To This Comment

hahahaha...
klakar2...
gmbr tu..
hihi

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

hahah~
kenapa klakar plak..
sy tgh majok ni..
wuuuuu~ T_________T

qɐɥɐʍ zzɐuɹǝ said... Reply To This Comment

ooo faizal tahir:D

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

nazz: ko g kan? bestnyeee
wuuuuu~~ T________T

Related Posts with Thumbnails