Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Saturday, September 26, 2009

Movie Review : The Ugly Truth


sudahkah anda menonton movie ini?
pastikan anda2 yg menonton movie ini berumur 18 tahun dan ke atas ya..
jangan bawa kanak2 bawah umur menonton movie ini kerana movie ini bakal mencemarkan minda mereka2 yg masih kecil..hihihi.. :P




aku da tgk movie ni..
BESH!
tp sgt byk unsur 18++ la..huhuhu..




ak yg tidak begitu arif tentang ITU,dah mula blaja bile tonton movie ni..hahah~ :P





movie ni sesuai ditonton bg si gadis yg sedang mencari cinta,dan sesiapa yg mencari erti cinta sebenar nye..



movie ni mmg menghiburkan & ade mnde yg aku pelajari bile aku tonton movie ni..
*pelajaran dr segi positif dan juga negatif*
hahahah~ :D




so,ape tunggu lg?
cepat2 la ke pawagam berdekatan anda & tonton movie ini!!
ak bg rate 4 STAR utk movie ni..hihi..


p/s : klu dapat tgk movie ni dgn org tercinta lg besh..huhuhu....


8 comments:

kucai said... Reply To This Comment

xdak pun hg state hg kuaq dgn sapa.. gmbaq ak pun xdak dlm blog neh.. mjuk la dgn hg..!! huhukk..

tgk blk blog ak.. ak dh bls komen hg hee...

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

hahaha..
mna da kita amk gambaq pn msa kuar tgk wyg tuh..
cmna nk ltak..huuhuu

Melz said... Reply To This Comment

yeke...cambest jer ..hahaha nanti nak dolod la..

kucai said... Reply To This Comment

eleh.. alasan xleh blah padahal hnset mhl. huh...

xpa la...

sma la kes ry ritu hg yg xmao ak amek gmbaq huhu...

kucai said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

melz:mmg best..tgk la..hihi~

kucai:mna da..enset ang lg mahal..
camera ak mna clear.. =(
apa plak..ada ja gamba raya hg dlm FS,FB and Tagged ak..
saja ja nk kata k ni terok kn....
pdahal..huh....

Muhammad Rizarul Azim said... Reply To This Comment

HAHA.
the truth is always ugly bebeh.

i like this movie.
Gahaha.

mohfi said... Reply To This Comment

tengok movie dengan awak!

Related Posts with Thumbnails