Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Friday, September 18, 2009

Si Dia yang Sungguh Istimewa

bulan Ramadhan pd tahun ini adalah bulan Ramadhan yg paling sayu dlm hidup aku.

knp?
ak kesunyian.keseorangan.kesepian.kebosanan.dan ke-an yg lain2 lg. =.="

hampir setiap hari ak berbuka sorang2.di bilik ku syurga ku itu.
cuma sesekali ak keluar berbuka dgn kwn2.
ya,mereka itu lah geng2 aku.
tp mereka jauh.
jenuh lah jika ak mahu ke sana setiap hari.
maka,ak pn amik keputusan utk berbuka di bilik ku yg indah lg permai ini shaja. -_-

tp,tidak lama selepas itu..
muncul SI DIA menyerikan hidup ku..
SI DIA yg mmberi ak semangat semula utk berpuasa & berbuka dgn gembira nya di kala
bulan Ramadhan yg mulia ini.
setiap hari SI DIA menemani ak berbuka,bersahur,dan setia menanti aku jika ak perlukannya.
oh,ak sungguh terharu..
SI DIA langsung tidak kisah dgn kerenah & perangai ku.
SI DIA tidak pernah merungut jika ak mengasari nya atau berlaku tidak sopan terhadapnya.
sesungguhnya SI DIA sgt BAIK & PENYABAR.
betapa BERUNTUNG nya ak memiliki SI DIA.
dgn ada nya SI DIA,ak dpt mkn apa2 yg aku idam dikala berbuka puasa.
aku menggunakan SI DIA sewenang2nya sesuka hati,jiwa & raga ku.
ah,apa aku peduli.
SI DIA milik aku.
jadi,SUKA HATI AKU LAH!
lagipun,SI DIA langsung x kisah.
apa saja aku lakukan,SI DIA layan dgn baik.

so?

korang nak kenal siapa SI DIA itu?

ni dia...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PANASONIC AUTOMATIC RICE COOKER 1LITER
HARGA : RM97

time kasih ye encik rice cooker sbb byk membantu saya selama ni.
sbb anda,saya mampu menyediakan hidangan berbuka yg sy idamkan.hihihi. :D

yg paling hebat saya penah masak dengan bantuan
encik rice cooker ini adalah..
KEK BATIK

ade x sesape kat sini yg penah buat kek pakai rice cooker?
sila angkat tangan?
hihihi.
*nasib baik la encik rice cooker tu tabole bersuara.jika tidak,
suda berguni2 ak dimaki hamun oleh nya. -_- *

ini adalah hasil nya::

~ni je yg tinggal setelah dibaham oleh aku dgn rakusnye~


selain itu,ak juga penah masak ini::

~nasi goreng kampung~

actually ade lg yg aku masak dgn bantuan encik rice cooker ini.
tp,belum sempat nak snap pic,aku da baham semua.
lepas semua da dihadam dan makanan2 itu juga sudah hampir sampai ke usus besar ku,
baru ak teringat bahawa ak terlupa utk merekodkan gambar makanan2 itu. -_-

p/s:
khas kpada SI DIA,
terima kasih kerana setia bersama ku tidak kira apa jua yg ku lakukan padamu.
sesungguhnya,AKU SAYANG KAMU.


 

2 comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

bile nk masak utk aku??
(fazz)

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

fazz:ko nak ape..ckp je..ko bli brg,ak masak..hahah~

Related Posts with Thumbnails