Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Wednesday, September 30, 2009

Pulang Berhari Raya


Salammmmmmm~
da lame x update blog..
maklum la,org bz la katakan..hik3.. (^^,)

ni nak cte kisah aku waktu nk pulang berhari raya di kampung halaman..
hehehe...

seperti yang aku dah ceritakan sebelum ni,tiket bas aku jam 10 pagi 18 September 2009.
tapi,bas tu delay hampir sejam!
pukul 11pagi baru jalan..
haish..
memang panas gak la waktu tu..

tp,hati aku sejuk skit dengan kehadiran abang2 hensem kat Hentian Kajang tuh..
diorang pn tgh tunggu bas gak..hee
da takde ape nk wat kn..
ape salah nye sesekali cuci mata kn..
hihihi~ (^^,)


bila da masuk dlm bas tuh,perghhh sejuk nak mati!
macam masuk dlm freezer kt umah aku je..
da la aku ni jenis yang tak tahan sejuk..
mmg rase nak nangis je..
wuwuwu.... T___T

~aku yg kesejukan~



perjalanan dari Kajang ke Penang kali ni mengambil masa lebih kurang 8 jam!
sungguh lama~
bosan gile beb..!
ape lagi yg boleh dibuat selain tdo..huhuhu..


tengah aku sedap2 tdo,
ade org cuit2 bahu aku..
bila aku buka mata,dia suruh aku turun bas..
waktu tu bas berhenti.
aku dengan mamai2 nye,angkat beg,then turun..
pastu bila da sampai kat bawah,aku pun pelik..
apsal dia suruh aku turun hah???
tak sampai Sungai Nibong pn lg?

aku blur kat situ...

tetiba aku dengar pakcik driver tu jerit kat aku,
"ape yg kau tercegat kat situ lg..? yang nak ke Penang,tukar ke bas sebelah.."

oooooo...
patut la pn..
aku ingatkan ape td...
aku pn dgn mamai2 lg,naik la bas sbelah tu..

tengok2,seat da hampir penuh..
terpaksa la aku ke seat belakang sekali,tepi sekali..
aduhhh..
tak suka nya seat ni...
tapi nak tak nak,aku terpaksa..huhuhu...

aku sampai Penang lebih kurang jam 6..
sampai je kt Terminal Sungai Nibong,BFF aku dah sedia menanti..
*BFF=BEST FRIEND FOREVER*

so,die la yg hantar aku balik umah..


~on the way balik rumah~

thanx ye Kucai..heee~ (^^,)

hari tu aku bebrbuka kat umah..
mak masak makanan yg cedap2 utk anak manje die neh..
hihihi~~ :D


 

4 comments:

Kuszie Cream said... Reply To This Comment

eleleh nk amek ati ak la ni ek...??

hiihi...

hmm xpa2 kan dh jnji so xdak hal lah len kali hg tlg ak plak keh hehehe...

^_^

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

hahah~
orait2~
utk u,ape pn bleh KOT.
hahahah~

Anonymous said... Reply To This Comment

bff ker bf ni

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

pandai bezakan tak tulisan "BEST FRIEND FOREVER" & "BOYFRIEND"..??

Related Posts with Thumbnails