Text

sesape berminat nak JUAL TOPUP, boleh contact saya ye~ (^_^)

Friday, September 18, 2009

Ramadhan VS Syawal



dikala Ramadhan merangkak tua..
dikala Syawal bakal menjelma..
aku masih disini..
terpaku di sini menghitung waktu..
menanti tibanya jam 10 pagi 18 SEPTEMBER 2009.
sbb nya......................
 
 
yeyyyyyyy!!!
da nak balik!!!
yihuuuuuuuuuu~~ (^^,)


mlm ni,terasa sungguh sunyi dan sayu.
boleh dikatakan,hampir semua yang beragama Islam di blok aku,sudah pulang.
kecuali AKU.

jadi,untuk menaikkan mood Syawal yang bakal menjelma,ini yg ku lakukan..
.
.
.
.


pasang lampu raya kat dalam bilik!
meriah~~~ (^^,)

lagi
.
.
.
.
.
.


pasang lagu raya kuat2 dlm bilik.
meriah gile~~
rasa nk nangis pn ada. T__T

last..
.
.
.


aku menggayakan semua aksesori raya ku.
dari selendang,kasut,gelang,rantai,handbag,semuanya lah.
kecuali BAJU RAYA.
sbb baju ada di rumah.
kononnya nak vogue habes lah raya ni.
takpe,wait & see.hihihi. (^^,)


da penat semangat raya,ak nak sambung buat esaimen pulak.
kang x siap,nahas ak kena bebel berplastik2.
owh,ak tidak sanggup.

last but not least..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua
muslimin & muslimat seluruh dunia.
andai ada salah dan silap,saya mohon ampun dan maaf.
semoga Syawal kita kali ini diberkati-Nya.
aminnnnnn~



p/s:aku nak duit raya............. -_-


 

7 comments:

kucai said... Reply To This Comment

hahak... alahai... ciannya ak baca...

jgn rsao.. aku dok tnggu2 dh hg blk mai neh nk pi amek hg hahak...

msti kamu wndu bangat sama aku kan..??

hahak.. by da way cngratz la dh ada blog hehe...

nuraimyasmin said... Reply To This Comment

ko smpai kul bape weh?
bawak aku pegi bukit jambul cepat.
wawawa

aku gerak 9 mlm ni dowh.

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

kucai:da abes lepas rindu kt ak ke?hihi..

min:ko blk penang bile?
x smpat jmpe ko..huhu..

Fadzrul Hisyam said... Reply To This Comment

pasai apa muke kome kat gambo baso kat atas nuh mcm samo ajo gayenye? hehehe

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

gambo ape syg...??

Fadzrul Hisyam said... Reply To This Comment

alah...gambo besau tuh...yg memeluk ngan dipeluk tuh...lbh kuang je rupenye...hahaha

♥cutebabygirl♥ said... Reply To This Comment

same ke??hahah..msti la same sbb itu kn baby i..hikhikhik.. (^^,)

Related Posts with Thumbnails